Hauptmenü

Header

 

6.9.13

And my love goes to … #14

Hello lovelies,

… schon wieder ist eine Woche vorbei und ich habe nicht den Hauch einer Ahnung, wo sie hin ist. War nicht gestern erst Montag? Und jetzt habt ihr noch zwei Stunden Zeit, die Daumen zu drücken, dass Männe mit seiner Arbeit fertig wird. Wenn nicht, muss er nämlich Montag noch mal ins Büro dackeln, statt – wie geplant – seinen Urlaub zu beginnen.

… and another week is over and I have no idea where it's gone. Wasn't just monday? So, now you have two hours left to keep your fingers cross for the hubby, that he can finish his to-do-list. If not, he must go back to work on monday, instead of beginning his holidays.



Video

♥ Ich gestehe, ich gehöre dazu. ♥
♥ I must confess, I'm one of them. ♥


Picture

♥ Traumhaft schöner Sonnenuntergang ♥
♥ Gorgeous sunset ♥


Recipe

♥ Die sehen so unglaublich lecker aus ♥
♥ They look so delicious ♥
(via ! Miss von Xtravaganz !)


DIY

♥ Da kommen mir schon ein paar Ideen … so toll ♥
♥ I have a few ideas yet … so great ♥


Nails

♥ Diese Woche habe ich nicht so viele schöne Nageldesigns gesehen, daher noch mal Missy und ihre perfekten Nägel. Der Lack ist großartig. ♥
♥ Haven't found much lovely nail designs this week, therefor Missy again and her perfect nails. That polish is awesome. ♥
(via ! Miss von Xtravaganz !)


Fashion

♥ Großes Thema diese Woche: Stiefel. Das sind zwar Stiefeletten, aber trotzdem will ich sie haben. ♥
♥ Big topic this week: top boots. Those are half boots, but nonetheless I want them. ♥


Beauty

♥ So schön … ♥
♥ So beautiful …♥


Music

♥ Sie ist so toll ♥
♥ She's so great ♥

Das waren meine Favoriten für diese Woche. Ich wünsche euch ein wahnsinnig tolles Wochenende.

Those were my favourites for this week. I wish you all an amazing weekend.

Love, Mel … xoxo

Kommentare:

  1. Those boots and that eyeshadow are both amazing! x x x

    AntwortenLöschen
  2. I nominated you for a leibster award! http://kimrosary.blogspot.com/2013/09/liebster-awards.html

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you for nominating me. ♡ I've done the Liebster Award already last month and I hope you understand why I don't do it again so short in a row. xx

      Löschen
  3. Awww thank you Mel for picking my photo!!! That was a lovely surprise when I came in on your blog. :) Brightened my day for sure. xxx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. You're welcome. It was such a beautiful sunset. ♡ xx

      Löschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo