Hauptmenü

Header

 

29.7.13

OotD: My new boyfriend

Hello lovelies,

it was back at the 90th. I wasn't full age and I think, most of you now this your from parents: "As long as you have your feet under my table …". My parents had a huge averseness to distressed (boyfriend) jeans. That's why I smuggled them into school and changed clothes in the restroom. I've sworn that, when I'm full age and they become a fashion trend again, I'll wear them. No sooner said than done. ;)







Jeans & Shirt: ASOS Curve | Shoes: Bonprix

I don't know how I feel with the 90th back in fashion. Young again or *peep* old. Recently, I stumbled over Blue Bloods during the channel-hop. Donnie Wahlberg looks so old. And he was one of the heroes of my young days. (Ok, granted I was in love with Jordan. *blush*).

What was your favourite trend in your youth?


Love, Mel … xoxo



Kommentare:

  1. I love the whole outfit. I nearly bought the t shirt myself at the wweekend. Boyfriend jeans are a welcome change to skinnies and you look great in them!

    AntwortenLöschen
  2. I love your jeans I am still to find a pair of boyfriend jeans that fit properly! Yes I remember the 90's I loved KNOTB my fave was Joey!! You should see them now talk about hot!!!!! I think they look better now! xxx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you. <3 Yes, they do. And when I see a photo from the 90th I think "OMG … I really loved him?" Taste grew with us. :D xx

      Löschen
  3. Hey Melanie,

    steht dir wirklich gut. Und so süße Fotos!

    Hab einen schönen Start in die Woche
    ♥ Bine

    AntwortenLöschen
  4. Ich wollte immer Baby Spice sein und mich so kleiden wie sie.... hahahaha :D
    Von Tshirts bin ich nicht so der Freund, aber die Hose ist super!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich überlege wirklich gerade, ob ich ein weibliches Vorbild hatte … aber mir fällt nichts ein. :( Baby Spice mit den Zöpfen war aber immer ♥. :)

      Ich bin jetzt auch nicht soooo der Fan von 08/15-Shirts, aber ab und an, besonders wenn es lässig wird, darf's mal sein. :)

      Löschen
  5. You look amazing! :) I lived in my dungarees when I was about 15. Kylie Minogue has a lot to answer for - she wore them all the time in Neighbours! x x x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Yeah, dungarees were great. Loved them, too. And I loved Neighbours. ♥ xx

      Löschen
  6. I love it :) It's adorable! And sneaking clothes with you to school for the sake of fashion.. YOU GO GIRL! :)

    Love,
    Cherrydunia.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. Tolles Outfit und die Hose steht dir super! Überlege auch schon länger ob ich mir eine zulege, aber ich hab Angst, dass sie dann, wie meine andere Jeans auch, einfach nur im Schrank hängt. Irgendwie mag ich das Tragegefühl von Jeans nicht mehr.

    In meiner Jugend waren XXL-Plateauschuhe total in Mode und die Dinger habe ich wirklich getragen! Im Nachhinein muss ich darüber lachen, würde ich wohl nie wieder anziehen! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das Tragegefühl mag ich schon noch. Wo ich früher allerdings von morgens bis abends in ihnen gesteckt habe, denke ich mir jetzt nach ein paar Stunden "Bloß raus da, Gott ist das unbequem". Wenn man den ganzen Tag am Computer sitzt und dieser eklige Hosenbund einschneidet *gruselig*

      An die XXL-Plateauschuhe erinnere ich mich noch dunkel. Bei mir warens diese Buffalos mit den dicken Sohlen. Meine habe ich auch immer noch im Keller. In weiß. Da war ich vielleicht stolz drauf. :D

      Löschen
  8. boyfriend suits better on her..!! nice..

    AntwortenLöschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo